2.2.12

Stotterlingo


Peter Breedveld op Frontaal Naakt (klik) op 4-12-2009: "Nu een leuke quote voor op Hoer Schijt: Joden als Loor, daar hebben ze het antisemitisme voor uitgevonden."



Hassnae Bouazza op Frontaal Naakt (klik) op 4-12-2009: "Misschien wel omdat ze niks kan, ontzettend dom en racistisch is en een laf, hypocriet, weerzinwekkend sujet dat werkelijk alles zal neuken voor geld of status. Zelfs Hitler in het Adelaarsnest. En ondertussen de onschuld zelve spelen. Dat is Loor -en de ejaculerende mannetjes op haar site druppelen op het vloerkleed terwijl ze het kwijl van hun mondhoek likken. Dat is Loor."


Peter Breedveld op de website van Joost Niemöller (26-8-2009): "Dus daarom dat ik me tot de islam heb bekeerd, al heb ik wel moeite met die jodenpassages in de koran, hoor! Aan de andere kant, misschien waren de joden toen wel allemaal zoals Loor, en ja, dan begrijp ik het wel van die apen en ezels."


Peter Breedveld op Frontaal Naakt (2-10-2009): "Ik kán helemaal geen antisemiet zijn, want ik erken Loor niet als Jood. Loor is een goy. Een geestelijk gestoorde goy."


Peter Breedveld (mei, 2009): "En doe je dat niet, dan gaat dit nog uit de hand lopen." 

Peter Breedveld op Twitter: FrontaalNaakt: "@ZahraBoef @Hassnae @bas_taart @arjanelfassed Loor wil alleen maar jood zijn om anderen uit te sluiten, wraak voor haar eigen uitsluiting."


Peter Breedveld op Frontaal Naakt (4-12-2009): "Ik heb geen respect voor Loor. Ik denk dat ze een ordinaire stoephoer is."


Peter Breedveld op Frontaal Naakt (29-12-2010): "Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom je vriendin Laurence Blik zo dolgraag Jood wil worden en naar Israël wil. Heerlijk legitiem de nazi uithangen en iedereen, die daar wat van vindt, uitschelden voor antisemiet. Fuck me, bijna de helft van de Israëlische Joden is een xenofobe racist."


Peter Breedveld op Twitter (30-12-2010): "Je hebt met Laurence Blik ook wel het droesem uit de zionistische fles leren kennen."


Peter Breedveld op Twitter (18/1/2012): "Iemand googelt: Loor zal alles neuken voor geld of status"


Peter Breedveld op Twitter over het CIDI, n.a.v. het protest van o.a. CIDI tegen de voordracht van een gedicht over een Waffen-SS'er tijdens de Dodenherdenking (27-4-2012): "Er wordt hier blijkbaar geen lezing gehouden (...) zonder toestemming van deze extremisten." (...) "Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook tabak begin te krijgen van die joodse organisaties."





Peter Breedveld op Twitter (1-5-2012) over de column 'Keuzes', waarin Loor verwijst naar de onderduikgeschiedenis van haar vader: "Dit is wat ik schrijvelarij noem. Het is gênant, het is deerniswekkend: http://t.co/QDMYnarX (...) Die geschiedenis is, for starters, van A tot Z verzonnen."





Peter Breedveld op Twitter (11-5-2012): "(...) Dat bewijst dat LoorSchrijft geen enkel probleem heeft met antisemitisme. Totdat je stopt haar lunches te betalen."


Peter Breedveld op Twitter (12-5-2012, screenshot spreekt voor zich):


Peter Breedveld op Twitter (20-6-2012) over Loor en zijn opruiende suggestie (tegenover duizenden volgers) dat zij naar een Joodse nederzetting op de Westbank zal gaan om daar terroristen te leren neerschieten: "Ik weet waar @Loorschrijft deze zomer op vakantie gaat (als iemand anders voor haar betaalt)! http://t.co/mpqlvhOo"


Peter Breedveld op Twitter (20-6-2012): "Ik zou @LoorSchrijft zelf niet de grootste boom noemen. Meer een schadelijke schimmel."


Peter Breedveld op Frontaal Naakt (6-8-2012): Ik hoor joden nooit zeggen dat elke jood dit of dat moet, behalve de geestelijk gestoorde kliek rond de ingebeelde jodenkoningin Laurence Blik, maar dat zijn militante extremisten.



Peter Breedveld op Twitter (26 oktober 2012) andermaal en zonder aanleiding over Loor (summer of '67):


Peter Breedveld op Twitter (18 november 2012): "Twitter zuigt tegenwoordig harder dan Loor met een gratis maaltijd in het vooruitzicht."


Hassnae Bouazza op Twitter (25-1-2013) over de screenshots in Stotterlingo: "Screenshots kun je van alles mee doen, aan je eigen giftige smaak aanpassen en zo."


Hassnae Bouazza in Trouw (9-3-2013) over de screenshots in Stotterlingo: "Het zijn satirische citaten, uit hun context gerukt."


Frans Smeets (publicist op Frontaal Naakt) op 16-3-2013: "Vandaag in Trouw. Een verhandeling van Loorschrijft over de superioriteit van het Joodse ras en het recht op genocide op de Palestijnen."


Peter Breedveld op Twitter (31-7-2013, aanleiding niet bekend): "Laurence Blik is enger dan de engste moslim."


Peter Breedveld op Twitter (3-10-2013, n.a.v. tweets van anderen over nieuw toneelstuk Anne Frank): "Die roze gasten komen echt óveral mee weg! Ik mag niet eens zeggen dat ik Laurence Blik een afzichtelijk wijf vind!"


Peter Breedveld op Twitter (3-10-2013, n.a.v. tweets van anderen over nieuw toneelstuk Anne Frank): "De les die ik heb geleerd vandaag: smakeloze grapjes over Anne Frank zijn heel hip en oké enzo, maar van Laurence Blik blijf je af."


Peter Breedveld op Twitter (5-10-2013) over Loor: "Onbeschaamder dan dit stuk schorem komen ze niet."


Peter Breedveld op Twitter (7-10-2013): "Dat mens (Laurence Blik) is mesjogge."


Peter Breedveld op Twitter (9-1-2014), n.a.v. een artikel in Trouw over de cabaretier Dieudonné: "Maar goed, grappen over de Holocaust zijn dan ook minder erg dan een karikatuur maken van de verwrongen denkbeelden van Laurence Blik."


Op Frontaal Naakt (9-1-2014) komt Peter Breedveld met een nieuwe 'uitleg' over alle hierboven, door hem gedane uitspraken over Loor (sinds 2009): "uit de context gerukte citaten die niets anders waren dan karikaturen van de aanhoudende uitzinnige verdachtmakingen van een geestelijk gestoorde, racistische blogster op wier avances ik niet was ingegaan."


Peter Breedveld op Twitter (6-2-2014):  "Nee, ik ben behoorlijk pro-Israël dus dat is het niet. Het is omdat ik ruzie heb met Arabierenhaatster Laurence Blik."


Peter Breedveld komt op Frontaal Naakt (17-5-2014) om volstrekt onbegrijpelijke redenen met een zoveelste variant op door hem eerder gedane uitlatingen over Loor: "Het is voor mij onmogelijk mijn mening te uiten, want er komt gegarandeerd iemand met de leugens van GeenStijl, PowNed, The Post Online, De Dagelijkse Standaard, Elma Drayer en Loor Krijgt een Natte van Dode Palestijnse Kinderen aanzetten."



Peter Breedveld op Frontaal Naakt (27-6-2014): "Jaren geleden meende ik eens te moeten reageren op de geestelijk gestoorde racist Laurence Blik alias Loor, die Hassnae en mij uit wraak – zij wilde met mij neuken, maar ik wilde dat niet met haar – aanhoudend beschuldigde van antisemitisme (en dat terwijl ik fanatieker op antisemieten jaag dan het CIDI en alle Vrienden van Israël bij elkaar). Ontkennen en weerleggen hielp niet, dus nam ik mijn toevlucht tot ironie en sarcasme. (...) Ook verLoorde ik een opmerking van Nausicaa Marbe, met wie we toen bijna wekelijks uitgingen en met wie Hassnae zelfs op vakantie was geweest, over een recensente, die een boek van Marbe had afgefakkeld, en voor wie volgens Marbe het antisemitisme was uitgevonden. Dat was een Roemeens-joodse uitdrukking, zei ze."

Noot van Loor: Nergens in zijn zoveelste ongefundeerde lasterstuk over mij ('Loor is een racist') plaatst Breedveld een link naar mijn 'aanhoudende beschuldigingen' van destijds. Beschuldigingen die volgens mij (en terecht) door anderen werden en worden geuit ná het lezen van de steeds langer wordende lijst citaten in Stotterlingo. De 'toevlucht tot ironie en sarcasme' die Breedveld dacht te moeten nemen duurt nu al ruim vijf jaar. Zie al het bovenstaande. 




12 opmerkingen:

  1. Getver! Wat heb je toch een nare mensen! Vooral doorgaan Loor, samen met Hafid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. infibIk lees dit voor het eerst...en dat kan en mag allemaal in Nederland....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen deze vreselijke lui niet gewoon strafrechtelijk vervolgd worden?

    Als ik dit lees is het me wel duidelijk dat NL naar de kl*te gaat. Wat een schroot loopt hier toch vrij rond!

    Mensen als Peter Breedveld maken dat ik me schaam om NL-er te zijn, en zijn waarschijnlijk een van de redenen dat zoveel talent ons land verlaat voor betere oorden.

    Voor mensen als Peter Breedveld is de uitdrukking "Nederland is het gootsteenputje van Europa" uitgevonden. Al het vuil blijft bij deze figuren hangen. En het ergste is dat ze er nog trots op zijn ook!

    Ze zijn als de Scabs uit de boekenreeks van Ted Dekker. Zwaar ziek, geestelijk dood, en compleet verblind. Eigenlijk zou je er alleen maar medelijden mee moeten hebben, maar helaas staan mijn spontane braakneigingen als ik hun postings lees dat niet toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind Loor en lekker wijf en het kan mij niet schelen hoe ze haar geld verdient. Gezeik ook altijd. En die Breedveld is gewoon een lul met vingers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijkbaar is het kookpunt bereikt.

    Soms vind ik Loor een beetje over de top, maar dat is geen excuus om zo minachtend en hatend te keer te gaan. Prima, dat Peter Breedveld zich zo laat kenen en dat de volgelingen braaf volgen. Nu weten we once and for all waar we aan toe zijn.

    #UpYours Peter

    Ik mag hopen dat @SuperJan dit tot op het bot uitvecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hier staat is wel zó verbijsterend, dat zelfs de meest geniepige Godwin z'n doel mist.

    Rest de vraag: waarom verblijdt Allah het prachtige Zweden met de eveneens prachtige, Berberse Loreen alias Euphoria, maar worden wij zwaar gestraft met de zich in haat wentelende Hassnae en haar sektarische evenknie, de wegens bedreigingen veroordeelde Peter Breedveld alias FrontaalNaakt?

    Sjhaitan?

    (Laat je niet gek maken, Loor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nav artikel in elsevier over de nep twitteraccount ben ik het duo Breedveld en Bouazza (de minder getalenteerde zus van dus) en hun enge obsessie met jou en de joden in het algemeen een beetje aan het volgen. Ik schaam me dood voor de Nederlanders die het met hen eens zijn, helaas zijn het kennelijk niet alleen migranten/moslims en lageropgeleiden die zo denken. Minderheden moeten hier kennelijk onsuccesvol, niet-geintegreerd en/of crimineel zijn om een beetje van ze te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waarom wordt er überhaupt aandacht aan Peter (wie?) Breedveld besteed?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stel psychopathen, die twee.
    Ze lijken elkaars supremacisme en agressie nog eens op te fokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, ik zie dit voor het eerst. Die Breedveld en die Hasna lijken wel nazi's. Wat erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van dit soort Peters willen we minder minder minder.....
    Wat een smerige racist.
    Massaal aangifte doen!

    Wat ern eng mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idioten vindt je altijd. Waarom zijn dergelijke randfiguren eigenlijk de moeite om op te reageren? Het geeft ze alleen maar macht. Pathetisch allemaal, nevertheless.

    BeantwoordenVerwijderen