12.5.16

Life repeller
























Gedaan wat iedereen zegt dat ik moet doen: gordijnen openen, 'ja' zeggen tegen (vul maar in), de zon over me heen laten schijnen, de tuin gezelliger maken, buitenlucht inademen. Elke dag weer, met de moed der radeloosheid. Wie in het licht gaat staan zal de schaduw verlaten. A-ba-ca-da-bra, Loor. Genezing is nabij. Veins het gewoon. Totdat. 

Ik sta erin. Ik ontvang het. Ik zeg ja tegen. Maar veinzen put meer uit dan dat andere. 

Hoe lang nog totdat? Want ik wil nog steeds. Niet meer.

10 opmerkingen:

  1. http://powerofnarrative.blogspot.be/2014/08/listening-and-being-there-without.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wat is het?
    Gebroken hart, bad hair days, het nakende Achterhuis 2.0?
    Schrijf!
    Guus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Dat zijn mijn gordijnen! Loor! J.! Kijk dan! Maar ik heb die foto niet gemaakt. De gemeente, misschien? En kan A. dit in Amerika ook zien? Wat? Iedereen? Overal ter wereld? Nee, nou, maar! Wel jammer van die fietsers ervoor, he?'

    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daarom doe ik mijn gordijnen ook niet dicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch, Loor. Wordt bewust. Je bent meer dan ' Loor' en de reeks herinneringen die daar bij hoort. Jij bent het kader waarbinnen dit alles kan bestaan. Een grenzeloos zijn. Alles begint bij de gedachte.Vaak ongeremd en onbewuste. Kijk naar je gedachten, steeds weer. In het Nu. Besef dat jij de Ziener bent: Het bewustzijn, de ziel. Wordt roerganger. Creëer. Lees Eckhart Tolle.
    En ja, ga schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag mevrouw Loor,

    Het is misschien gek maar ook om een afstandelijke internetrelatie kan een mens blijkbaar zorg hebben: hoe maakt u 't...?

    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bit scarce, but thnX anyway!

    BeantwoordenVerwijderen